ServicePack LCD kijelző Samsung A35 5G A356B GH82-34221D
AKCIÓSEAN / Vonalkód: 5903396353093
Márka:
Samsung
38 100 Ft
37 600 Ft
1% kedvezmény
Készletinformáció
14 napos visszaküldési garancia – kockázatmentes vásárlás!
Utánvét vagy bankkártya? Nálunk te döntesz!
400.000+ teljesített rendelés – elégedett vásárlók 2018 óta!
Magyar webshop, magyar cég – gyors és megbízható kiszolgálás!
Ajánlott kiegészítők
Termékleírás:
Mielőtt megvásárolná, fontos ellenőrizni annak az eszköznek a verzióját, amelyhez a megfelelő alkatrészt szeretné beszerezni. Hasonlítsa össze a kívánt modellt a címben szereplő leírással. Ha nem találja a modellszámot (formátumban, pl. Axxx F/G/M stb.) a beállításokban, használja az IMEI számot a kereséshez. Ez a lépés biztosítja, hogy a megfelelő alkatrészt választja az eszközéhez, ezáltal kontroll alatt tartva a vásárlást. A Service Pack az eredeti alkatrészeket jelenti, amelyeket a gyártó szállít, és megegyeznek a gyárilag az eszközbe szereltekkel. Service Pack használatával a javítás a legmagasabb minőségű alkatrészekkel történik, garantálva a kiváló teljesítményt és élettartamot. B2B ügyfelek számára: a termék 3 hónapos garanciával rendelkezik. A garancia igénybevételéhez (olyan alkatrészek esetén, mint egy LCD kijelző modul) szükséges a doboz és a kóddal/SN-nel ellátott belső fólia, amely megegyezik a reklamált alkatrésszel.
0
0 értékelés alapján
5 csillag
0
4 csillag
0
3 csillag
0
2 csillag
0
1 csillag
0
Hogyan értékelhetsz?
Az értékeléshez regisztráció szükséges. Ha megvásároltad a terméket, egy kattintással értékelheted azt.
0/0 vélemény mutatása
Garanciális feltételek – mobiltelefon-alkatrészek
1. Általános rendelkezések
Az általunk értékesített mobiltelefon-alkatrészekre a hatályos jogszabályok szerinti szavatosság és – a kötelező körbe tartozó termékek esetén – jótállás érvényes.
A garancia kizárólag gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik.
A garancia kizárólag gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik.
2. A garancia érvényesítése
A hibásnak vélt alkatrész garanciális ügyintézéséhez szükséges a vásárlást igazoló bizonylat (számla, nyugta).
A hibás terméket eredeti vagy azzal egyenértékű csomagolásban, hiánytalan tartozékokkal együtt kell visszaküldeni.
A hibásnak vélt alkatrész garanciális ügyintézéséhez szükséges a vásárlást igazoló bizonylat (számla, nyugta).
A hibás terméket eredeti vagy azzal egyenértékű csomagolásban, hiánytalan tartozékokkal együtt kell visszaküldeni.
3. A garancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:
Beépítés közben vagy szakszerűtlen beszerelés következtében fellépő sérülések:
- kijelző törése, repedése, pixelhiba beszerelés után,
- szalagkábel elszakadása, csatlakozó letörése,
- karcolások, mechanikai sérülések,
- túlmelegedés vagy sérülés forrasztáskor.
- Helytelen használat, szakszerűtlen kezelés, nedvesség, folyadék vagy idegen anyag okozta károsodás.
- Nem rendeltetésszerű körülmények között végzett teszt vagy beépítés.
4. Beépítési javaslat
Az alkatrészek szakszerű beszerelése érdekében javasoljuk, hogy a javítást hivatalos vagy megfelelő szakértelemmel rendelkező szerviz végezze.
Amennyiben igazolható, hogy a hiba szakszerűtlen beszerelésből ered, a jótállás/szavatosság nem érvényesíthető.
Az alkatrészek szakszerű beszerelése érdekében javasoljuk, hogy a javítást hivatalos vagy megfelelő szakértelemmel rendelkező szerviz végezze.
Amennyiben igazolható, hogy a hiba szakszerűtlen beszerelésből ered, a jótállás/szavatosság nem érvényesíthető.
5. Önként vállalt kiegészítő garancia
Amennyiben a beépítést igazoltan szakszerviz végzi, Társaságunk az alap jogszabályi jótálláson felül önként vállalt kiegészítő garanciát biztosíthat, amelynek feltételeit külön dokumentumban tesszük közzé.
Amennyiben a beépítést igazoltan szakszerviz végzi, Társaságunk az alap jogszabályi jótálláson felül önként vállalt kiegészítő garanciát biztosíthat, amelynek feltételeit külön dokumentumban tesszük közzé.
Értékeld te is