ServicePack LCD Kijelző SAMSUNG A32 5G A326B GH82-25121A
EAN / Vonalkód: 5903396331251
Márka:
Samsung
31 600 Ft
Készletinformáció
14 napos visszaküldési garancia – kockázatmentes vásárlás!
Utánvét vagy bankkártya? Nálunk te döntesz!
400.000+ teljesített rendelés – elégedett vásárlók 2018 óta!
Magyar webshop, magyar cég – gyors és megbízható kiszolgálás!
Ajánlott kiegészítők
Termékleírás:
Mielőtt megvásárolnád a terméket, fontos, hogy ellenőrizd annak az eszköznek a verzióját, amelyhez az alkatrészt vásárolod. Hasonlítsd össze a kívánt modellt a címben szereplő leírással. Ha nem találod a modellt (formátumban pl. Axxx F/G/M stb.) a beállításokban, használd az IMEI számot a megtaláláshoz. Ez a lépés biztosítja, hogy megfelelő alkatrészt vásárolsz az eszközödhöz, így te irányíthatod a vásárlást. A Service Pack az eredeti pótalkatrészeket jelenti, amelyeket a gyártó szállít, és azonosak azokkal, amiket gyárilag szerelnek az eszközbe. A Service Pack használata biztosítja, hogy a javítás a legmagasabb minőségű alkatrészekkel történik, garantálva az optimális teljesítményt és tartósságot. Információ B2B ügyfelek számára: a termékre 3 hónap garancia vonatkozik. A garancia érvényesítéséhez (olyan alkatrészek esetén, mint egy LCD kijelző modul) szükség van a dobozra és a belső fóliára a kóddal/SN-nel, amely megegyezik a bejelentett alkatrésszel.
0
0 értékelés alapján
5 csillag
0
4 csillag
0
3 csillag
0
2 csillag
0
1 csillag
0
Hogyan értékelhetsz?
Az értékeléshez regisztráció szükséges. Ha megvásároltad a terméket, egy kattintással értékelheted azt.
0/0 vélemény mutatása
Garanciális feltételek – mobiltelefon-alkatrészek
1. Általános rendelkezések
Az általunk értékesített mobiltelefon-alkatrészekre a hatályos jogszabályok szerinti szavatosság és – a kötelező körbe tartozó termékek esetén – jótállás érvényes.
A garancia kizárólag gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik.
A garancia kizárólag gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik.
2. A garancia érvényesítése
A hibásnak vélt alkatrész garanciális ügyintézéséhez szükséges a vásárlást igazoló bizonylat (számla, nyugta).
A hibás terméket eredeti vagy azzal egyenértékű csomagolásban, hiánytalan tartozékokkal együtt kell visszaküldeni.
A hibásnak vélt alkatrész garanciális ügyintézéséhez szükséges a vásárlást igazoló bizonylat (számla, nyugta).
A hibás terméket eredeti vagy azzal egyenértékű csomagolásban, hiánytalan tartozékokkal együtt kell visszaküldeni.
3. A garancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:
Beépítés közben vagy szakszerűtlen beszerelés következtében fellépő sérülések:
- kijelző törése, repedése, pixelhiba beszerelés után,
- szalagkábel elszakadása, csatlakozó letörése,
- karcolások, mechanikai sérülések,
- túlmelegedés vagy sérülés forrasztáskor.
- Helytelen használat, szakszerűtlen kezelés, nedvesség, folyadék vagy idegen anyag okozta károsodás.
- Nem rendeltetésszerű körülmények között végzett teszt vagy beépítés.
4. Beépítési javaslat
Az alkatrészek szakszerű beszerelése érdekében javasoljuk, hogy a javítást hivatalos vagy megfelelő szakértelemmel rendelkező szerviz végezze.
Amennyiben igazolható, hogy a hiba szakszerűtlen beszerelésből ered, a jótállás/szavatosság nem érvényesíthető.
Az alkatrészek szakszerű beszerelése érdekében javasoljuk, hogy a javítást hivatalos vagy megfelelő szakértelemmel rendelkező szerviz végezze.
Amennyiben igazolható, hogy a hiba szakszerűtlen beszerelésből ered, a jótállás/szavatosság nem érvényesíthető.
5. Önként vállalt kiegészítő garancia
Amennyiben a beépítést igazoltan szakszerviz végzi, Társaságunk az alap jogszabályi jótálláson felül önként vállalt kiegészítő garanciát biztosíthat, amelynek feltételeit külön dokumentumban tesszük közzé.
Amennyiben a beépítést igazoltan szakszerviz végzi, Társaságunk az alap jogszabályi jótálláson felül önként vállalt kiegészítő garanciát biztosíthat, amelynek feltételeit külön dokumentumban tesszük közzé.
Értékeld te is