ServicePack LCD kijelző SAMSUNG A03s A037G GH81-21233A
EAN / Vonalkód: 5903396331145
Márka:
Samsung
17 200 Ft
Készletinformáció
Nincs raktáron
Nincs raktáron
14 napos visszaküldési garancia – kockázatmentes vásárlás!
Utánvét vagy bankkártya? Nálunk te döntesz!
400.000+ teljesített rendelés – elégedett vásárlók 2018 óta!
Magyar webshop, magyar cég – gyors és megbízható kiszolgálás!
Ajánlott kiegészítők
Termékleírás:
Mielőtt megvásárolná a terméket, fontos, hogy ellenőrizze a készülék verzióját, amelyhez az alkatrészt vásárolja. Hasonlítsa össze a kívánt modellt a címben található leírással. Ha a modellt (pl. Axxx F/G/M, stb. formátumban) nehéz megtalálni a beállításokban, használja az IMEI számot annak megtalálásához. Ez a lépés biztosítja, hogy a megfelelő alkatrészt vásárolja meg, teljes kontrolt biztosítva önnek a vásárlási folyamat felett. A Service Pack az eredeti gyári alkatrészeket jelenti, amelyeket a gyártó biztosít, és amelyek megegyeznek a készülékbe gyárilag beépített alkatrészekkel. Service Pack használatával a javítás a legmagasabb minőségű alkatrészekkel történik, biztosítva az optimális teljesítményt és tartósságot. Információ üzleti ügyfelek számára: a termékre 3 hónapos garancia vonatkozik. A garancia érvényesítéséhez (olyan alkatrészek esetében, mint az LCD kijelző modul) szükséges a doboz és a belső fólia a kóddal/SN-számmal, amely megegyezik a reklomált alkatrésszel.
0
0 értékelés alapján
5 csillag
0
4 csillag
0
3 csillag
0
2 csillag
0
1 csillag
0
Hogyan értékelhetsz?
Az értékeléshez regisztráció szükséges. Ha megvásároltad a terméket, egy kattintással értékelheted azt.
0/0 vélemény mutatása
Garanciális feltételek – mobiltelefon-alkatrészek
1. Általános rendelkezések
Az általunk értékesített mobiltelefon-alkatrészekre a hatályos jogszabályok szerinti szavatosság és – a kötelező körbe tartozó termékek esetén – jótállás érvényes.
A garancia kizárólag gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik.
A garancia kizárólag gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik.
2. A garancia érvényesítése
A hibásnak vélt alkatrész garanciális ügyintézéséhez szükséges a vásárlást igazoló bizonylat (számla, nyugta).
A hibás terméket eredeti vagy azzal egyenértékű csomagolásban, hiánytalan tartozékokkal együtt kell visszaküldeni.
A hibásnak vélt alkatrész garanciális ügyintézéséhez szükséges a vásárlást igazoló bizonylat (számla, nyugta).
A hibás terméket eredeti vagy azzal egyenértékű csomagolásban, hiánytalan tartozékokkal együtt kell visszaküldeni.
3. A garancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:
Beépítés közben vagy szakszerűtlen beszerelés következtében fellépő sérülések:
- kijelző törése, repedése, pixelhiba beszerelés után,
- szalagkábel elszakadása, csatlakozó letörése,
- karcolások, mechanikai sérülések,
- túlmelegedés vagy sérülés forrasztáskor.
- Helytelen használat, szakszerűtlen kezelés, nedvesség, folyadék vagy idegen anyag okozta károsodás.
- Nem rendeltetésszerű körülmények között végzett teszt vagy beépítés.
4. Beépítési javaslat
Az alkatrészek szakszerű beszerelése érdekében javasoljuk, hogy a javítást hivatalos vagy megfelelő szakértelemmel rendelkező szerviz végezze.
Amennyiben igazolható, hogy a hiba szakszerűtlen beszerelésből ered, a jótállás/szavatosság nem érvényesíthető.
Az alkatrészek szakszerű beszerelése érdekében javasoljuk, hogy a javítást hivatalos vagy megfelelő szakértelemmel rendelkező szerviz végezze.
Amennyiben igazolható, hogy a hiba szakszerűtlen beszerelésből ered, a jótállás/szavatosság nem érvényesíthető.
5. Önként vállalt kiegészítő garancia
Amennyiben a beépítést igazoltan szakszerviz végzi, Társaságunk az alap jogszabályi jótálláson felül önként vállalt kiegészítő garanciát biztosíthat, amelynek feltételeit külön dokumentumban tesszük közzé.
Amennyiben a beépítést igazoltan szakszerviz végzi, Társaságunk az alap jogszabályi jótálláson felül önként vállalt kiegészítő garanciát biztosíthat, amelynek feltételeit külön dokumentumban tesszük közzé.
Értékeld te is