Kosár ikon
A terméket hozzáadtuk a kosaradhoz
Bezárás
termék képe
Részösszeg
Összesen a kosárban
Irány a kosár
Tovább nézelődök
Ezeket is ajánljuk neked
Menü
Kedvencek
Keresés
Kosár
Vissza Vissza
close
Menü
Smartdiszkont
bezárás
Smartdiszkont
Üdv! Kérjük, jelentkezz be.
Bejelentkezés
Verizon a Zoom nyomában

Verizon a Zoom nyomában

Egyességre jutott a BlueJeans és a Verizon. A videokonferenciák szolgáltatására szakosodott BlueJeans-t a The Wall Street Journal jelentése szerint 500 millió dollárért vásárolta meg a Verizon, melyből előbbinek 15.000 felhasználója van, szerte az üzleti világban.

Tetszetős perspektíva

Ennek a húzásnak az előzménye a Zoom népszerűségének a felfutása volt, mivel a vírus idejére rengeteg ember kényszerült arra, hogy otthonról dolgozzon. De ez a szemmellátható népszerűség hamar instabillá vált, amikor a Zoomról kiderült, hogy mennyi biztonsági kockázatot tartalmazott.

Döcögőssé vált bizalom

Noha az iOS -es felhasználók adatait a Facebook-nak továbbító kódsorok el lettek távolítva, és a személyes adatok kezelésére vonatkozó részek is újra lettek írva, a Zoomnak elég mélyről kell újra felépítenie a bizalmat a felhasználóiban.

Ugyanaz a verseny, de más pályán

Ez talán nagy lehetőség a Verizon számára, hogy a BlueJeans birtokában, elindulhasson a videókonferencia szolgáltatások versenyében. Bár a BlueJeans a Zoom-hoz és a Microsoft gyermekéhez, a Skype-hoz hasonlóan, sajnos nem ingyenes, a platform inkább az üzleti világban kínálja szolgáltatását.

Igyekszik biztonságos és tökéletes kapcsolatot teremteni a felek között a valós idejű kommunikációhoz olyan területeken, mint az orvoslás, az egyes terepmunkák és a távoktatás. Az egy éven keresztül tartó folyamatos egyeztetések végére érve a Verizon most már gond nélkül magába olvaszthatja a BlueJeans-t, hogy méltó versenytárs lehessen a Zoom és más videókommunikációs program számára.

 

Semmi sincs ingyen

Talán a kulcs ebben az egészben az ingyenes szolgáltatással kapcsolatos fenntartása azoknak a cégeknek, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy bizonytalan és kétes biztonságot nyújtó platformokon keresztül dolgozzanak munkatársaikkal.

A COVID-19, mint befolyásoló tényező

A koronavírus miatt folyamatos változások vannak az üzleti életben, és annak ellenére, hogy szemlátomást az emberek arra lettek felszólítva a saját országaik kormánya által, hogy az otthonaikat korlátozott mennyiségben hagyják el, a gazdasági verseny nem csillapodott, csak más helyeken éleződött ki jobban.

A home office nem új dolog

A vírus alatt a távmunka több cégnél bizonyult kifizetődőnek, és jónéhányuknál merült fel, hogy állandó jelleggel legyen alkalmazva a munkavállalóknál, mint ahogy azt eddig is tette számos vállalat, de csak korlátolt mennyiségben. Ez a lehetőség kínálkozó alkalom arra, hogy több olyan platform születhessen, vagy kerüljön más tulajdonosi kézbe, ami az ingyenes szolgáltatás helyett némi előfizetésért cserébe, sokkal biztosabb alapot nyújthasson a cégen belüli videós kommunikációhoz.

A vezetők maradnak, csak a tulajdonosok változnak

A BluesJeans 2009-ben lett alapítva, és 2019-ben vált igazán jövedelmezővé. A Zoom-hoz hasonlóan az elmúlt egy hónapban megnőtt a felhasználók száma. A Verizonnal való egyesülés során a BlueJeans alapítói és menedzsmentje is átkerült az új cég fennhatósága alá, ami az év második negyedében válik véglegessé.

Biztonság mindenek fölött

A BlueJeans magasminőségű szolgáltatása nemcsak a tiszta, nagyfelbontású képre és a jó minőségű hangra terjed ki, hanem a biztonságra is, ami kliens és szerver oldalról egyaránt biztosított. A különböző csomagok számos lehetőséggel kecsegtetnek, ami a résztvevők mennyiségének nagyságával, és a videokonferencia esetleges rögzítésének számával van összefüggésben.

A 30 napos ingyenes program letöltésével bárki eldöntheti, hogy kedvező-e számára a software. Az üzleti irányultsága miatt nagy figyelmet fordítanak a biztonságra, és ez biztos, hogy nagy előnyt jelent a többi videókonferenciát nyújtó programmal szemben.